Bende ayniyim cnm sonuçta babası o da üzülür nasıl hesap verecem dusuncesi oluşuyor ne olursa olsun sen en güzel annsin böyle düşünmen çok normal sakin kötü bir anneyim diye düşünme , ❤️
1,512,762 soru
24,673,428 cevap
367,405 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın