Buz dolabım don yapıyor yiyecekler
6 da çalışıyor her yönü demedim düzelmiyor.
No frost mu derin donduruculu mu eger derin donduruculuysa bütün mahzemeleri cıkartım 1 gün diye hatırlıyorum bunu servise sorabilirsin fisten cekip bekletmen lazım bunu yılda 1 kere yapmalısın
1,512,749 soru
24,673,346 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın