Meraba kızlar 2 gün önce post açmıştım doğmaya niyeti yok diye bugün hastaneye gittim nst de sancım çıktı sonra doktor muayene etti 2 cm acılman var dedi sabah 6da hastaneye gidicem gecede gelebilirsin dedi dua edin lütfen
1,512,178 soru
24,665,965 cevap
366,976 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın