Adetinin 3.4. Günü takıyorlar Declet hastanlerinde ve sağlık ocağında da tskıyorlsr Takılırken ücret almıyorlar Özelde taktırırsan ucret alırlsr ona da gerek yok mis gibi devletim takıyor bostan yere paranı harcama derim
1,512,419 soru
24,668,852 cevap
367,149 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın