0 oy
482 göst.
Diğer kategorisinde (1,263 puan) tarafından

image

kulanışlı olur mu kızlar nasıl sizce

7 Cevaplar

0 oy
tarafından
Arkadaşım da kızına yaptı çok güzel 
(1,263 puan) tarafından
Cok tatlı duruyor
-Reklam-
0 oy
(96 puan) tarafından
El emeği çokta güzel olur
(1,263 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(5,751 puan) tarafından
Cok guzel canim yap tabi yazlik giydirirsin yaz yakin hem ben de yapicam
(1,263 puan) tarafından
Aynen cok beğendim ama daha yeni 7. Aya girdi
(5,751 puan) tarafından
Benimde 1 yasinda olur yaza kadar biraz buyu olculerde yaparsin canim
0 oy
(337 puan) tarafından
Çok güzelmiş canım yap bence
0 oy
(2,271 puan) tarafından
Bende düşünüyorum kumaş bilgim olmadığından durd acaba hangi kumaşla yapilabilinir
0 oy
tarafından
Çok minnoş yap bence de ")
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Çok tatliş yap bence☺️

İlgili sorular

0 oy
18 cevap 649 göst.
4 Haziran 2026 Alışveriş-Hediye kategorisinde 1Anne1Melek (452 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 950 göst.
16 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Son_bahar (2,729 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 731 göst.
12 Ağustos 2021 Moda kategorisinde Oylesinekimsee (393 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 421 göst.
8 Ağustos 2024 Moda kategorisinde DeliMine... (530 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,333 soru

24,667,894 cevap

367,095 kullanıcı

...