Kız ben daha zor iban numarası atıyorum onu bi yerden kopyala yapıştır yapana kadar başım ağrıyor. 4 buçuk yaşında ki bebe nasıl atar ya
Kız senden ses çıkmasın kötü olan sen olursun. Eşinin hiç mi aklı yok o söylesin ablasına. Sen deme çok ayıp olur.
1,512,339 soru
24,667,962 cevap
367,097 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın