Benim eltim öyleydi maması biter mesaj atar bezi biter mesaj atar. Abisi istese belki biraz anlayışlı olurdum ama eltim sürekli. Birşey eksik olsa eşime mesaj atardı. 1.2.3 derken bı gün tak dedi. En son eşime bu çocuk sendense. Getir ben bakacam bu nedir ya dedim. Eltimede. Hayrola çocuk eşimdenmi yolla bana dedim ondan sonra daha bir şey istemedi. Arada aranıyorlar.
1,512,304 soru
24,667,494 cevap
367,070 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın