Ben lohusayken bebeğimi emzirip yatırmıştım. Sonra sarıldığım yastığı da emzirip bebegimin üstüne koymuşum. Bir süre sonra çocuk ağlarken uyandım bi baktım yastık var üstünde  Allah'tan kafasına falan koymamışım
Bir de sarıldığım yastığı bebeğim sanıp kardeşime bağıra bağıra uyandırmıştım Sahra düşüyor koltuktan kooooş diye sonra uzun süre yastıkla yatmadım işte
Yemin ederim yastıkla uyumak kadar favori başka hiç bişeyim yok ben de mi böyle olucam acaba
Bir gun oglum hic uyumamisti esimde evdeydi ben uyuyim diye oğlumu yanımdan alıp diğer odaya götürmüş gözümü açıp bebeğimi göremeyince birileri gelip alıp kaçtı diye kalp krizi geçirecektim neredeyse
2 cocugum var sanmisim halbuki 1 tane kızım ağladı esimi uyandirdim sen aglayani sustur da ben bunu emziriyim dedim hayali bebek emzirdim :D
Kizimi annem almis ben dinleniyim diye agliyodu kalktim kucagima yorgan almisim emzirmeye calisiyorum annem napiyon dedi cocuk emziriyorm dedim cocuk nerde dedi kucagimda ya dedim bebek bende yq kizim dedi kucagima baktim bebek yok
Gece emzirmeye kalkmıştım bi susadim bi susadim o ara ayakta uyumusum elimi bardak tutar gibi yapmışım su icmeye calisiyodum
Ahh ahh neler yasadik .d
1,512,773 soru
24,673,499 cevap
367,408 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın