Tabikide toz torbasız olanı canım benimkide ondan
Canım ben onları bilmiyorumda benimki rowenta çok iyi ama 3 yıldır kulanıyorum çekim gücü çok iyi
Dyson öneririm çok memnunum gücü falan süper
1,512,340 soru
24,667,967 cevap
367,100 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın