Aşeriyorumm tadi agzimda tuzlayip yemek istiyorum Bu galiba emin degilim ama cok cok benziyo tarla kenarlarinda olur dağda bayırda toplayinca kestigin kisimdan beyaz su gelir sut gibi eline değince kahve leke bırakiyo kina gibi tuzlayip yiyoduk CORUMLUYUM orda var yani
Bizde şey derdik ( unuttum) hah gelsi aklima mişeğ
Bende yerdim ama adını unuttum =)
Erzincanlıyım yemlik diyoruz biz
1,512,432 soru
24,669,069 cevap
367,158 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın