0 oy
238 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (17 puan) tarafından
2 aylık kontrolümüz de doktor kalbinde üfürüm var demişti, ve hemen geçer çok az dedi bugün 3 aylık kontrolüne gittim hala var geçmezse kalp doktoru görmesi gerek dedi, Bebeğinde üfürüm olup geçen varmı? 

3 Cevaplar

0 oy
(837 puan) tarafından
Oğlumda vardı canım 6ay sona götürdüm kapanmış ti inşallah sizinkide iyi olur
(17 puan) tarafından
Ay inşallah ya bugün geçmiştir diye bekledim ama var hala dedi
(837 puan) tarafından
Geçer canım küçük se
-Reklam-
0 oy
(9,244 puan) tarafından

Üfürüm ne ola ki ? :ermm:

(837 puan) tarafından
Kalpinde nokta gibi bi aciklik
0 oy
(187,424 puan) tarafından
post ciksin      

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 472 göst.
24 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Yamukprenses (2,928 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 180 göst.
13 Ocak 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Sekerbaby (811 puan) tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 338 göst.
25 Temmuz 2024 Aile & Aşk kategorisinde vellenizanim (1,582 puan) tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 486 göst.
9 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde Funda6363 (1,095 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,337 soru

24,667,949 cevap

367,096 kullanıcı

...