Ben de cok aliyordum ama kocam sagolsun bakti fatura kabarik geliyor faturayi yatirirken ek paket alma seysini kapatmis ALLAH da evimin bi oDASINDA wifi var
Benimde oyle oluyo ya her ay 56 tl gelmesi gerekn fatura 96tl geldi bu ayneyseki cok bisey demedi
1,512,647 soru
24,671,781 cevap
367,293 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın