Hanımlar merhaba, 20 günlük kızım var ve bebegim 3 gündür hastanede idrar yollari enfeksiyonu ile yatıyor. Kültürü de bakıldı üreme cıktı. Klebsiella adindabir bakteri üremesi varmış. 1 hafta antibiyotik tedavisi uygulicaz serumla dedi doktor. Çok korkuyorum başına böyle bisey gelen var mı nasıl bir süreç olucak
1,512,818 soru
24,674,299 cevap
367,442 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın