Nerdeyse 2 hafta olacak gecmeyen omuz agrilarim var bi sol agriyo sol geciyo sağ agriyo boyle boyle devam ediyor omuz ve kolum agriyo neyin nesi acaba bu sıcak su torbasi koyuyorum gecmiyor fayda etmiyor derin nefes feln alirken omzum batiyor cok agriyo ve geceleri bu agri daha da cok artiyor hatta gece uyanip agladigimi bilirim ( pazartesi hastaneye gidicem )
1,512,562 soru
24,670,861 cevap
367,250 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın