Tam alacakken bir yorum gördüm. Kısa olduğu için bebek çok öne gidebiliyormuş iptal ettim sonra bende bilemedim
Ben yaptırdım kızıma ama çok da kullanmadik en fazla iki üç hafta sonra sigmiyorlar içlerine. Emzirme minderleri daha kullanışlı
Bak hala kullaniyoruz yan çıktı ama olsundu
1,512,163 soru
24,665,736 cevap
366,967 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın