0 oy
85 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kızlar ALLAH izin ederseee mayısta gidicem gezmeye eşim almış izini ama otobüsle gitmekten korkuyorum tek araçta nasıl bir düzen uygulaması yapmışlar bu pandemi dönemi giden varmı

1 cevap

0 oy
(15,132 puan) tarafından
Annemler eylülde geldi babamla Yan yana oturdular ama araç yarı kapatiseydi ikram yok
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 120 göst.
14 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Sorusor (18 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 146 göst.
0 oy
3 cevap 208 göst.
0 oy
12 cevap 359 göst.
28 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Kizilaslan (2,496 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,818 soru

24,674,262 cevap

367,442 kullanıcı

...