Doğum yapalı 20 gün oldu. Emzirirken Acaba sizler nasıl korunuyorsunuz ya da korunuyordunuz ? (Soru icin şimdiden özür dilerm)
Hem prezarvatif hem geri cekilme saglam bir korunma yontemi sanirim oyleydi ama bir kac kez korunmasiz iliski oldu bu ay da adet olmadim bakalim nolcak
1,512,351 soru
24,668,092 cevap
367,110 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın