Bi garip geldi tek başıma kahvaltı yapmak eşimle yapmaya alışmışım
Yahu bu tabak ne çok demeyin darılırım bak
Hamişim ben doymuyorum
Gelin beraber yapalım ⚘
*Posta Büşden özendim ❤
Afiyet bal şeker olsun bitanem ❤️❤️❤️. Bol bereketli olsun inşallah ❤️❤️❤️❤️
Tabağına bayıldım. Çok güzel miş.
Bende oğluşumla
Ben sadece tost yapacaktım bu tabağı görünce vazgeçtim bukeeettt kalkıp aynından hazırlayacağım
Bu arada afiyet bal şeker olsun az bile kız bu ne
Afiyet olsun☺
1,512,194 soru
24,666,133 cevap
366,984 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın