Çok üzüldüm. Çok seviyordum. Baliklarimi. Bugün yasiyirdular. Eminim çünkü yem verdim izledim onları. Dün yem aldık eşimle kırmızı renkli bı yem verdi adam bu daha iyi dedi. Balıkları aldığım yerdeki adam verdi 5 gibi eve geldim yine yaşıyordular şimdi baktım hepsi ölmüş. 6 taneside 10 gibi yemledim ilkkez verdim o yemden.
Yem bu hanımlar.
Yaaa yazık olmuş bee
1,512,782 soru
24,673,788 cevap
367,418 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın