0 oy
643 göst.
Diğer kategorisinde (536 puan) tarafından
En iyi ve çocuğa yarayan mama sizce nedir? Üst komşu Aptamil diyor teyzem kızı sma kullanıyorum diyor sizce?

15 Cevaplar

0 oy
(57 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Canim kesinlikle aptamil.Uzmanlar tarafından anne sütüne en yakın mama olarak kanıtlandı.Bende ilk 6 ay aptamil kullandim sonra bebelac a döndük.Bebelac da fena degil ama butcen elverisli ise aptamilden sasma derim
(536 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım ❤️
-Reklam-
0 oy
(16,319 puan) tarafından
10 ay boyunca aptamil çok memnundum
0 oy
tarafından
Anne sütü diyorum boşver mamayı sen anne sütü ver:))
(536 puan) tarafından
Ya sütüm gelmezse
tarafından
Gelir canm sen dusunme
(536 puan) tarafından
Gelirde yetmezse para varken diyorum bez fln depo yapsam mı?
tarafından
Al istersen kalsın bnde alcagim kalsın ama zorlayacagim  anne sütüne
(536 puan) tarafından
Valla cinsiyeti öğrensem herşeyi alıp halledicem son aylarda rahat rahat dinlenmeyi düşünüyorum hayırlısıyla
tarafından
Bn 35 haftaligim  hala eskiklerim var
(536 puan) tarafından
Biter diyorum kız inşallah arabasını falan alırım puset sonra kıyafetleri ni
tarafından
Evet  daha senin var dogumuna
(536 puan) tarafından
Çok var kız senin nasıl oldu ne kadar kaldı
tarafından
35 hafta oldum bn şuan ama sezeryan olsa 3 hafta sonra alırlar ama bn normal doğum istyirim bitlrsey kalmadı bana
(536 puan) tarafından
Allah kolaylık versin canım
tarafından
Sana da canm  zmaan geciyor bir bakmisin doğum yapmisin
tarafından
Kiz bende sandim ki bebegine mama alicaksin da o yuzden soruyosun. Daha dogmamis bile. Kafada bitiyo bu beynindeki hormonlari uyarman lazim. Sutum gelmez yetmez vs kotu enerji yollama. Neden gelmesin yetmesin ki sık sık emzir sen.
(536 puan) tarafından
Kız çok merak ediyorum böyle şeyleri düşünüyorum da çok alsam mı şimdiden depolasam mı diye
tarafından
Ahaha neden depolayasin kii
(536 puan) tarafından
Para varken alayım diyorum kız
(1,306 puan) tarafından
Mama depolamak sacma cnm ya kabiz yaparsa ya kuaturursa aldıkların elinde kalır paranı sakla altin al
tarafından
Her mamayi da tadini sevmeyebilir veya o am atni koli mama da almak zorunda kalabilirsin aptamil heryerde var zaten canime evolvia da intrtnet disinda sadece eczane
(536 puan) tarafından
Anladım canım
0 oy
tarafından
Bebelac verdim ben bulmasi kolay fiyati uygun. Cocugum severek icti
(536 puan) tarafından
Canım yaramıyormuş kimi mama
tarafından
Senin daha dogmamis simdi farkettim:) yeni doganlara aptamil. Buyunce bebelac iyi
(536 puan) tarafından
Doğmadı canım var dahada merak ediyorum çok
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Anne sütü en güzeli 
(536 puan) tarafından
Tabi ki öyle canım ya sütüm gelmezse yada yetmezse
(49,836 puan) tarafından
Ama sen böle şimdiden düşünürsen☺️kararlı ısrarlı ol emdikçe gelir süt yapacak şeyler ye ic
(536 puan) tarafından
Sağol teşekkür ederim canım
0 oy
(1,795 puan) tarafından
En iyisi Aptamil ben onu kullandım 17 aylık olana kadar
(536 puan) tarafından
Pahalı da kız
(1,795 puan) tarafından
Öyle malesef
0 oy
tarafından
Minnacık fındık kadar midesi var sütün her türlü yeter, yetmez diye düşünme emdikçe sütün bollaşacak
(536 puan) tarafından
Anladım canım teşekkür ederim ❤️
0 oy
tarafından
13 aydır hipp combiotic kullaniyorum ben memnunum ne gaz ne kabızlık sorurunumuz olmadı hiç 
(536 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
tarafından
Sma hipp evolvia similac bebeğin hangisini severse 
(536 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
tarafından

Herkes memnun kaldigi mamayi övucek anne sutune en yakin dicektir. En sık konusulan mama da aptamil ama iceriginde probiyotik yokk. Probiyotik ise bebekler icin onemli. Onun disinda tabiki kotu bi mama degil. Evolvia var dogdu dogsli kullaniyorum suan 6 aylik 9.700 kilosu. Sadece kilo almasi icin degil icerigi temiz ve guzel ayricaa en onemliside anne sutune es deger. Arastirabilirsin. Hatta bebek bakiminda birisi atmis tablo ve en iyi mama evolvia icerigi anne sutuyle karsilastrlmis tipa tip ayni ne eksik ne falza ben cok memnunum. Bulamadigim zamanlar ise aptamil aliyorum. Zaten aptamil ve evolvia disinda diger mamalari onermem icerigini araştırınca anlicaksiniz zaten. Birde bebek bakiminda cok sık soruyorlar bim"in mamasi bebivita kullanan varmi diye birisi yazmis ki cok memnunum cok guzel. Yahu hic mi arsstirmazlar icerigi sifir ya sifir vitamin dene birsey yok. Sirf seker. Iyi bir sekilde arastirilmasi lazim. Eger anne sutu alamiyosa bebek anne sutune en yakin olan mama (evolvia veya aptamil) alinmali. 

(536 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
tarafından
Rica ederim
0 oy
tarafından
Aptamil verdm sma verdm bebelc vrdm hicbiri. Yaramadi bize
(536 puan) tarafından
Allah Allah canım hangi mama yaradi peki
0 oy
(81 puan) tarafından
Golden goat kullanmıştım canım ben oğluma. Anne sütüne en yakın mama. Doktorumuza sorduğumda çok iyi mama özel mama kategorisinde demişti. Ama her bebeğin bünyesi farklı. 
(536 puan) tarafından
Anladım canım teşekkür ederim
0 oy
(1,306 puan) tarafından
Hip anne sutune en yakın süt ve organik ilk hip kullandim 3 e gevince kabiz yapti aptamile geçtim yarama konusuna gelince hip daha iyiydi sanırım cok vermiyorum
(536 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
tarafından

O değilde herkes kendi kullandığı mamaya anne sütüne en yakın demiş :D

(536 puan) tarafından
Evet canım:D
0 oy
(187,414 puan) tarafından
kuzey aptamili sevmediydi ben sma vermistim 
(536 puan) tarafından
Teşekkür ederim sevda kız

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 384 göst.
7 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde 1prensesin.annesi (91 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 221 göst.
23 Şubat 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Fidan5555 (17 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 267 göst.
23 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Gencanne12 (1,353 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 390 göst.
18 Şubat 2021 Diğer kategorisinde Mislimisli003 (6,378 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,276 soru

24,667,009 cevap

367,046 kullanıcı

...