Duble kahveyle açılmaya çalışıyorumdur sizde ne var ne yok kızlar
Bende oğlumu salliyorumur. Afiyet olsundur sana
Bebek sallamacaaa kop koop
Afiyet olsunn
Afiyet olsun canım bu da benden
Sehpanın üzerine çıkıp duran bir cadı ile uğraşıyorum
Afiyet olsun canım bende yapacaktım üşendim
1,512,240 soru
24,666,697 cevap
367,037 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın