İşe yarıyor mu? Kullanan var mı?-Alışveriş-Hediye
373 göst.
(14 puan) tarafından

image

işe yarıyor mu? Göğüs pedi süt saklama poşetleri ayrıca chicco göğüs pompası da aldım bu philips avent göğüs kalkanından alıcam şimdi 15 mm ve 21 mm var hangisinden almalıyım? Aranızda kullanan oldu mu? 

8 Cevaplar

0 oy
tarafından
55 lirami canimm onun fiyatiii ben aynisini eczaneden aldim 13 liraya 
tarafından
evet canimm wee babynindi ama benimkini aciddi goguslerumm yara die almistimm ise yaramadi
(554 puan) tarafından
Ne yaptiysam care bulamadim bi ara dudaklarimi isira isira emziriyordum kremler filan ise yaramadi. Suan hala yara hala emziriyorum yeterki emsin ben acisina dayanirim diyorum . Hala aciyor anliycagin
tarafından
ben tekini iglestirdimm onu veriorunm tekinide sagiorumm bi taraftan corek otu yagii surupp posetliorumm artikk
(554 puan) tarafından
Corek otu yagi ise yariyormu
tarafından
baya yumusatti canimm benimkini tekini sukur azda olsa acio ama iyilesti
0 oy
(7,080 puan) tarafından
Ben aldım ama mm hatırlamıyorum işe yaramadı
(7,080 puan) tarafından
Baktım şimdi  15 mm almışım canım kalındı hemşire bile şaşırdı çok kalın dedi bebeğim emmedi öyle
(7,080 puan) tarafından
Tabi benim sütüm hiç olmadı  mamayla besleniyo oğlum
0 oy
(105 puan) tarafından
Benim göğüs ucum yok onun için ben kullanmıştım Mamajoo marka kullandım eğer sizinde göğüs ucu uz yoksa kesinlikle kullanın ama emmedi zor oluyor çocuğun tabii çocukla da ilgili benim ki tembel sanırım biraz bir kaç kez çekip ağzına süt gelmiyor diye bırakıyordu normal göğüste ki gibi çeker çekmez ağzına gelmiyor önce silikonla geliyor ondan sonra ağzına geliyor 
0 oy
(4,022 puan) tarafından
Bende aldım bunlardan eczaneden daha doğuma 2 hafta var nasıl kullanılır işe yarar mı bilmiyorum bende merak ediyorum kuzum 
0 oy
(1,800 puan) tarafından
Bende kullanmistim ilk kizimda gogus ucum vardi ama emmeyi bilmedigi icin kizim tahris etmisti aciyordu emerken bende yara olup catlamasin diye lansinoh suruyodum zaten sonra bunla emzirdim bi sure alisana kadar cok iyi geldi koruyodu kizim emmeyi ogrenince zaten bida acimadi kullanmadim sonra.
(1,574 puan) tarafından
Anladim canim benim kizim da 4 bucuk aylik 3 bucuk aylikken denedim biraktirmayi silikonsuz aliyo memeyi ama silikonu da istiyo illa ve yara olmustu tekrar meme ucum. Bnde bi boyle deneyeyim en iyisi sagol canim.
(1,800 puan) tarafından
Rica ederim cokta uzun sure kullanirsan bagimli olur biberon gibi goruyolar bi nevi plastik oldugundan.
(1,574 puan) tarafından
Insallah gec kalmamisimdir. Ara ara denedim biraktirmayi ama silikonu arada bn yara oldum derken geldik bu gunlere.
(1,800 puan) tarafından
Olur yavss yavas alışır bisey olmaz ama daha fazla akli kesmeden bırakmaya bak bence büyüdükçe anlar ve isin zorlaşır:)
(1,574 puan) tarafından
Insallah canim en kisa zamanda baslayayim calismalara tekrardan insallah :)
0 oy
(1,574 puan) tarafından
Mamajoo nun aldim bn 4 bucuk aydir kullaniyorum :)
0 oy
tarafından
Konu hakkında fikrim yok ama kelebekten başka isim mi bulamamışlar ya :D
0 oy
(787 puan) tarafından
Kullanmadimm canimm ne yalan söyluyum ama kulanipta memnun kalanlar var

İlgili sorular

2 cevap 114 göst.
28, Haziran, 2020 misafir tarafından soruldu
3 cevap 328 göst.
3, Ocak, 3 Sevdaa (2,793 puan) tarafından soruldu
1 cevap 22 göst.
2 cevap 114 göst.

152,848 soru

3,845,038 cevap

11,395 kullanıcı

...