Kızlar dün şipariş vermiştim görüşümü paylaşıcam dedim. İnanılmaz güzel, hasarsız geldi kumaş kalitesi birinci sınıf verdiğim paraya değdi. İhtiyacı olan indirim varken baksın.
Yağmur özellikle sana bu paylaşım inşallah görürsün. Tereddütsüz al ❤️
1,512,782 soru
24,673,814 cevap
367,419 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın