0 oy
308 göst.
Diğer kategorisinde (3,756 puan) tarafından

Merak ettim herkes anneliği sever iyi ki anne olmuşum vs vs vs derler dersiniz ❤️


Ya peki anneliği hiç benimseyemeyn oldu mu zor gelen annelik bana göre değilmiş diyen bir taneden başka istemeyen düşünmüyorum diyen ?

notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
tarafından
Ben çok sevdim kızım beni olgunlaştırdı ne eşim ne evlilik balım doğdu ben kendimi kendim gibi hissettim gerçekten
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
41 cevap 3,538 göst.
24 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Papatyam15 (79 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 397 göst.
12 Ocak 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 640 göst.
23 Şubat 2021 Diğer kategorisinde Berivan022 (3,521 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 869 göst.
3 Nisan 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,746 soru

24,673,316 cevap

367,392 kullanıcı

...