0 oy
1,394 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından

HaNıMlAr selamın aleyküm  Mutlu huzurlu bereketli sağlıklı geceler ben bunu genel olarak sormak istiyorum.   Eşiniz annenizden Vaz geç dese vazgeçerim siniz.     


Veya eşinizin annesinden Vaz geçmemesi size saygısızlık mi.    Annesi için kalbinizi kırmasa size kötü davranmasa siz annesinden vazgeçmiyor diye size saygısızlık mi oluyor.       



Hemen cevap veremiye yarın için hazırlık yapmam lazım 6 da hastaneye gitmek için yola cikicam. Şimdiden teşekkür ederim ❤️ 

28 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ana gibi yar olmaz demişler ne olursa olsun bir anne onu yetiştirip bu zamanlara getiren brn şahsen vazgeçmem eşimede vazgeç demem

Ama o brnim annemle sorunu varsa onu görüştürmem ben görüşürüm sadece aynı şekilde kaynanaya sorun varsada ben muhatap olmam evimede davet etmem ancak oğlu gider yanına
-Reklam-
0 oy
(1,018 puan) tarafından
Ne o bana böyle birşey der nede ben derim asla.. 

Dünya da 1 tane annemiz var başka da yok gerekirse birbirimizden vazgeçeriz annemizden geçmeyiz.. 
0 oy
(3,590 puan) tarafından
Annesinden bir çırpıda vazgeçen insanın insanlığından ve psikolojisinden şüphe duyarım....
0 oy
(10,761 puan) tarafından
Yorumlarında gördüm de sanırım dengesizin biri bunu sana söylemiş ama bi insanın annesi ne kadar kötü olursa olsun atamaz vazgeçemez aynı şekilde anne de evlattan vazgeçemez o yüzden eşinin annesinden vazgecmiyo olması sana saygısızlık yaptığı anlamına gelmez eğer eşin senle kayinvalidem arasında ki çizgiyi koruyabiliyosa denge kurabiliyosa seni anasina ezdirmiyosa annesinden vazgeçmesini gerektiren bi durum yok..annesi kötü davransa bile vazgeçmez en fazla mesafe koyar buda sizin daha huzurlu olmanızı sağlar 
0 oy
(843 puan) tarafından
Es bulunuyor ama ana baba bir kere bulunmuyor at dese atamam bende vazgeç diyemem saygısızlık olarak da düşünmem çünkü et tırnaktan ayrılmaz zor sadece mesafe konulur 
0 oy
tarafından
Asla vazgeçmem eşimdende böyle bir şey beklemem annesinden vazgeçen yarın bşrgün benden de vazgeçer ki annesi o neden vazgeçsin ne kadar kötü olursa olsun bize karşı onu doğuran bunu yaşa iyi kötü getiren insan o yüzden vazgeçnenesi saygısızlık değil aksine eşin nankör olmadığını vizdanlı kıymet bilen biri olduğunu gösterir 
0 oy
(3,138 puan) tarafından
Aslaa.1000 tane koca 1 anne etmez. O yüzden isterse öldürsün yine de vazgeçmem. Şükür eşim öyle biri değil, ben de annenden vazgeç demem zaten. Biz de bir anneyiz çok kötü bir durum evladının senden eşi yüzünden vazgeçmesi
0 oy
tarafından
Canım ben sorunu anladim. esimin ailesi bana bir şeyler yaptı ve küsler yaklaşık 5 ay oldu. Bugün baktığımızda ben konuşmalarını isterim sonuçta ailedir yeri dolmaz. Eşim de onların yokluğunu illaki hissediyor. Ama eğer bunu olaylar çok tazeyken sorsaydin o zaman derdim ki eğer bana bunları yaşatanlarla hala bir sey yok gibi davranıyorsa onları seçiyodur. Bana değer vermiyodur ve yolumuz dahi ayrılırdı.

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 487 göst.
10 Şubat 2026 Diğer kategorisinde 2bebek1anneee (343 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 651 göst.
20 Haziran 2024 Aile & Aşk kategorisinde Annesininmasali (2,190 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 1,642 göst.
11 Aralık 2023 Aile & Aşk kategorisinde Zzzzzz (1,746 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 253 göst.
3 Ekim 2022 Diğer kategorisinde Prensesp (11,989 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,296 soru

24,667,256 cevap

367,057 kullanıcı

...