0 oy
268 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Kizlar bebegine ani kutusu yapan varmi varsa resim atabilir misiniz fikir olması acisindan

6 Cevaplar

0 oy
(187,421 puan) tarafından
Ben yapmadim          
-Reklam-
0 oy
tarafından
Brnde cok istiyorum ya
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Yapmadım.      
0 oy
(946 puan) tarafından
Valla nasıl yapılıyor bende merak ettim, ama ben her gün bir sürü resim video çekiyorum kendimle babasıyla video foto falan çekiyorum sürekli onları yedeklicem ki ona hatıra kalsın. 
(1,018 puan) tarafından
Bende öyle yapıyorum valla . Ama kutu nasıl oluyor bilemedim.
0 oy
(543 puan) tarafından
Ben yaptım eski bıtahta küçük kutu vardı kitlitli onun içini beyaz kağıtla kapladım göbek bağını ilk emzigini bı tane zıbınini yenidoğan çorabını kestigimiz ilk saçını ilk kelimesinin tarihini ilk emekleme tarihi vs vs aklina ilk yapabildiği ne geliyorsa içine koydum küçük notlar yazdım .. öyle işte :)
tarafından
Bende öyle yapmayı düşünüyorum canım da kutusuda biraz süslü olsun istiyorum
0 oy
tarafından

image

boyle biriktiriyorum bir kutuda 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 176 göst.
0 oy
5 cevap 215 göst.
0 oy
7 cevap 303 göst.
0 oy
2 cevap 177 göst.

Kategoriler


1,512,308 soru

24,667,552 cevap

367,070 kullanıcı

...