Tenezzül edip yapılan yorumlara cevap vermeyenlere acayip sınır oluyorum o kişiler zaten belli ben hep onları kaydettim kafamda bide adam seçip cevap verenler var onlara ayrı sinir oluyorum duyun beni nefret ediyorum sizden ( yani bu kasdettiğim kisilerden )
1,512,557 soru
24,670,785 cevap
367,241 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın