Mola vermek anaların da hakkı bence ❤️
Ne molası ) ben gözümü açamıyorum
Diyetciler var bu nasıl cikolatatatatatata Hemi de sabahleyin
Afiyet olsun kızım hasta onunla ugrasiyorum
Dişim agriyooğğ randevu yok
Kola içiyorum olur mu
tavşan kanı mübarek☺
Afiyet olsun postundayım bari bende yapayım dedim çıkınca posttan aman kim yapacak dedim geri geldim yazmaya
1,512,304 soru
24,667,494 cevap
367,070 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın