0 oy
163 göst.
Diğer kategorisinde (181 puan) tarafından
Kızlar bebeğim 4 aylık ve artık benim sütümle doymuyor ilk doğduğu zamanlar bebelac mama kullandım sütüm gelmediği için sütüm artınca sütümün tadını aldı ve mamayi bıraktı şimdi de anne sütüne yakın bir mama arıyorum hangisini vermem lazım 
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

1 cevap

0 oy
tarafından
Bebelac Gold canım 
(181 puan) tarafından
İlk onu veriyordum canım zaten sütüm ilk başlarda hiç yoktu mama içiyordu emzirdikce geldi bu sefer de sütün tadını aldı ve mamayi İçmek istemedi sanırım süt daha şekerli olduğu için
-Reklam-

İlgili sorular

+1 oy
8 cevap 509 göst.
20 Nisan 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Zeyna1453 (1,255 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 104 göst.
0 oy
4 cevap 174 göst.
19 Şubat 2026 Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Birgula (4 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,480 soru

24,669,695 cevap

367,190 kullanıcı

...