Bendeee.....
Bende öyle canım ortam müsaitama canım müsait değil diye uyıyamıyorum
Bizim cümbür cemaat hepsi uyanık kız benle kardeşim cay tereyağ nutella gömüyoruz)) annem ahmetle oynuyo eşim telefona girmiş asya uyuyo
Bebekkkkk bebekkkk eeee eee eee
Beennn uyuyamadımmm
1,512,745 soru
24,673,153 cevap
367,379 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın