Mastıt olmusum acıya dayanamadım acike gittim doktor ilaç verdi emzirmeue devam dedi ana reçete de emzirme döneminde kullanmayın yazıyor ne yapcam bilemedim ilaç da bu başına gelen var mi
1,512,218 soru
24,666,353 cevap
367,000 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın