Dün kontrolüm vardı 18+5 haftalığım doktor kız dedi. Sonradan değişir mi acaba? Sizde yanılma oldu mu? Çok heyecanlandım kız diyince 1 çift pratikle elbise badi aldım bile )
Deme kız bende de o tereddüt var kan testinde kız çıktı 16 doktora gittim sordum göstermedi bende aldım Bi kaç bişey oğlum var inşallah kızdır ya
1,512,325 soru
24,667,806 cevap
367,084 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın