0 oy
278 göst.
Güzellik-Bakım kategorisinde (287 puan) tarafından
Kizlar doğumdan sonra yüzümde siyah noktalar çoğaldı lekeler var .. ecza ürünü istiyorum bildiğiniz kullandığınız memnun kaldığınız yüzüme bakım yapsın tertemiz olsun yüzüm.. cilt tonumu dengelesin siyah noktalarım azalsın  lekelerim gitsin.. ne öneriyorsunuz

2 Cevaplar

+1 oy
(1,698 puan) tarafından
Madecassol alacam ben ve bikactane daha krem vaemis onunla karistiriyon oyle sürülüyormuş 
(287 puan) tarafından
Ne için peki ecza ürünümü bunlar
-Reklam-
0 oy
(598 puan) tarafından
Ecza deilde biolog.kremi çok güzel doğum lekelerini felan da gideriyor
(287 puan) tarafından
Bioderma duydum ama çok pahalı..  biolog ilk kez duydum
(598 puan) tarafından
Biolog gerçekten muhteşem bi ürün

İlgili sorular

0 oy
16 cevap 1,246 göst.
19 Mayıs 2022 Diğer kategorisinde Ozgegzem (1,039 puan) tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 767 göst.
0 oy
6 cevap 436 göst.
9 Mart 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hicran_yldz!! (2,540 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 616 göst.
30 Mart 2020 Diğer kategorisinde Lemka (632 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,349 soru

24,668,030 cevap

367,106 kullanıcı

...