kızlar hamilelik yok değil mi 2 gün geçti hastalığım karnımda ve kasığımda ağrı var bide mide bulantım var kızım daha 1 yaşında korunuyoruz da ama niye gecikti ve niye belirtiler var çok korkuyorum
1,512,344 soru
24,667,973 cevap
367,100 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın