Rabbim yardımcın olsun cnm ama yürüme mesafesinde olsada annesinin yanında olmak istemesi normal. Bizde kendi annemle yakınız ama annemde geçiriyoruz bayramı. 2.3 gün kapatıyorum evi annem kardeşim muhteşem Bayram geçiriyoruz.
1,512,774 soru
24,673,560 cevap
367,410 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın