0 oy
162 göst.
Diğer kategorisinde (1,185 puan) tarafından

Kızlar Siemens marka davlunbazım vardı hiç kullanmadım desem yeridir en fazla 2 3 defa kullanmışımdır. Şimdi bunun camı kendi kendine düşüp kırıldı yapıştırıcısı dan ayrılmış. E şuan kullanılmıyor ama motoru sapasağlam diyorumki ben bu motoru nerede satabilir im yada satabilir miyim alırmılar yani:ermm:

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Letgoya koy hemen gider
(1,185 puan) tarafından
Öyle mi dersin
-Reklam-
0 oy
tarafından
Spotcular var canım onlara sat
(1,185 puan) tarafından
Yani eşektirikçimidir
tarafından
Yok kız ikinci el eşya alıyorlar
(1,185 puan) tarafından
Tam. Canım sağol

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 209 göst.
14 Şubat 2022 Diğer kategorisinde boncuğum♥️‍‍♥️ (1,134 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 250 göst.
19 Haziran 2026 Cinsel Yaşam kategorisinde Delal asel (396 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 579 göst.
0 oy
2 cevap 178 göst.
6 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Almilayla (1,851 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,662 soru

24,672,035 cevap

367,306 kullanıcı

...