Kızlar Siemens marka davlunbazım vardı hiç kullanmadım desem yeridir en fazla 2 3 defa kullanmışımdır. Şimdi bunun camı kendi kendine düşüp kırıldı yapıştırıcısı dan ayrılmış. E şuan kullanılmıyor ama motoru sapasağlam diyorumki ben bu motoru nerede satabilir im yada satabilir miyim alırmılar yani
1,512,662 soru
24,672,035 cevap
367,306 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın