0 oy
644 göst.
Diğer kategorisinde (1,884 puan) tarafından
Sohbett :))

13 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ağlıyorum şuan 
(1,884 puan) tarafından
Postunu görmüştüm az önce her evlilikte sorunlar olur. Çoğu evliliklerinde en temel sorunu aileler. Hemen kendini koyverme. Allah sevdiklerinizle imtihan ediyor bizi. Her serde de bir hayır vardır.. evliliğine dört elle sarıl kulaklarını kapa kafana çok takma dinleme duyma kurma... Evinde bakara aç dinle biliyorsan oku.
tarafından
Teşekkür ederim canım okuycam
(8,568 puan) tarafından
Sen bi şimdi ınsirah suresini bi oku bi rahatla
(13,635 puan) tarafından
Noldu cnm postu görmedim
(3,521 puan) tarafından
Aileler yüzünden eşiyle kötü oluyormuş canım
-Reklam-
0 oy
(3,521 puan) tarafından
Bebişimle uğraşıyorum uyumuyorduuu☺️
(1,884 puan) tarafından
Ayyy benim ugrascak bi bebeğim bile yokkk:))
(3,521 puan) tarafından
Hamile misin canım ☺️
(1,884 puan) tarafından
Yok canım degilim iki ay önce kürtaj oldum ikinci kürtajım
0 oy
(536 puan) tarafından
Gece kuşu seda oturuyor :)
(536 puan) tarafından
Ben öğrenemedim hâlâ
(1,884 puan) tarafından
Yaşınız kaç pekiii:)) ayyy çok sansliniz bana da dua edin
(1,303 puan) tarafından
16. Haftada belli olur.
(208 puan) tarafından
Demekki değişiyo bebeden bebeye :) tüh heyecanlanmıştım:D
(1,303 puan) tarafından
32 yaşındayım ben. 6 yaşında 1 kızım var. Rabbim isteyen herkese Nasib etsin inşallah
0 oy
(9,244 puan) tarafından
Takılıyorm boş boş ☺☺
(1,884 puan) tarafından
Ben bazen uyuyamayinca okey oynuyorum yada kitapp okuyarak uykuya dalıyorum :D şimdi ikisini de yapasim yok
(9,244 puan) tarafından
Kitap okumayı hic sevmedim sevmiyorm yaa :D
(1,884 puan) tarafından
Bende aslında çok sevmezdim de yeni komşum sağolsun kitaplasiyoruz :D
0 oy
(208 puan) tarafından
Kahve içiyorum inşallah uyuyabilirim sonrasında :))
(1,884 puan) tarafından
Gece gece ne kahvesiii kizzzzzz çay desen neyseee :)
(208 puan) tarafından
Çayı kahve kadar aramıyorum :) bak bugün içmeyi unutmuşum hemen yatmadan araya sıkıştırıym dedim :D
0 oy
(1,666 puan) tarafından
Aynen bende..yazcak bişey bile yok o derece 
0 oy
(1,303 puan) tarafından
Yatıyorum telefonu karıştırıyorum. Niye uyumuyorsam :D
(1,884 puan) tarafından
Ayyy sormaaa telefonlaaa uykuya dalanlar kulübü :D
(1,303 puan) tarafından
Dalamıyorumda. Hamileyim hiç rahat değilim. Annemde kalıyorum kızımla çift kişilik yatağa sığamıyoruz :D
(1,884 puan) tarafından
Yaaaaa eşin nerdeee
(1,303 puan) tarafından
Ben anneme geldim 1 haftalığına yarın evime döneceğim canım. Eşim evde :D
0 oy
(3,654 puan) tarafından
dua mu alsam uyusammı süt mü yapsam diyrm
0 oy
(2,005 puan) tarafından
Acıktım yine  biseyler yiycem :)
(1,884 puan) tarafından
Yatana kadar yiyip gündüz diyet kararı alıp 5 dk spor yapan bennnnnn gibi :D
0 oy
(1,491 puan) tarafından
Aşırı uykum var oglumu anca uyuttum simdi yaticam hemen mis gibi :)
0 oy
(1,841 puan) tarafından
Valla daha yeni oğlumu uyutmaya çalışıyorum
0 oy
(3,163 puan) tarafından
Benim kız yatmıyor onunla uğraşıyorum 
0 oy
(13,635 puan) tarafından
Oturdum ağlamak istiyorum icim öyle sıkılıyor ki 

İlgili sorular

0 oy
14 cevap 588 göst.
18 Ağustos 2022 Diğer kategorisinde oykununannesii (24 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 827 göst.
8 Şubat 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
17 cevap 707 göst.
+1 oy
7 cevap 965 göst.
27 Ağustos 2025 Diğer kategorisinde Papatya4161 (6,717 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,818 soru

24,674,262 cevap

367,442 kullanıcı

...