0 oy
2,607 göst.
Diğer kategorisinde (32,624 puan) tarafından
Ay merak ettim okullarınızı deyiverin gari :) ben üniversite mezunuyum ama 2 yıllık :) bi turizm bide büro yönetim okudum sonuç ev hanımlığı seneye inşallah özel koruma güvenlik sertifikası alıcam :) sizler ne okudunuz ne yapmak istiyosunuz sohbet olsun :) 

51 Cevaplar

0 oy
tarafından
Tıbbi sekreterlik mezunuyum önlisans. Özel güvenlik işi de yaptım ama şuan oğlumu büyütüyorum ilerde tekrar kendi mesleğime döncem nasipse sekreterliğe yani :)
(32,624 puan) tarafından
:) hayırlısı ben çok heycanlıyım ya
tarafından
İş için mi:) inş gzel biyer bulursun canım
(32,624 puan) tarafından
Evet kuzum ya sertifika filan düşünüyorum
tarafından
Al canım olur ya nasip gzel iş maaşı da iyi
-Reklam-
0 oy
(684 puan) tarafından

Örgün edebiyattı ksü bıraktım şimdi açık felsefe

Oku oku bitmiyeeeaaahh :D

(32,624 puan) tarafından
:D ömür elden gidiyeaaaah
0 oy
(49,836 puan) tarafından

8.sinifa kadar okudum o bile çok geldi:D aboow okulu hiç sevemedim gitti

(32,624 puan) tarafından
:D yaa derya yaaaa
0 oy
tarafından
Lise mezunuyum :)))))   suan  annelik  yapiyom; ))  en kutsal meslek 
(32,624 puan) tarafından
:) olsunduu en güzel meslek analıkkk
tarafından
Evet canım. . İyiki okumamış imm annne olmuşum
0 oy
tarafından
Grafik tasarım ve tıbbi sekreterlik
(32,624 puan) tarafından
Grafik tasarım harika ♥️
0 oy
(516 puan) tarafından

Anadolu üniversitesi açıköğretim onlisans ilahiyat mezunuyum:angel:

(32,624 puan) tarafından
Valla bravo sana
(516 puan) tarafından
Saol canim♡♡
0 oy
(3,725 puan) tarafından
Gazi üniversitesi mekine resim öğretmenliğinden mezun ev hanımıyım
(32,624 puan) tarafından
:))) en zor meslek kız
(3,725 puan) tarafından
Öyle valla çocuk büyütmek pedogojik formasyon almakla olmuyormuş insan başa gelince anlıyor ne olduğunu
(32,624 puan) tarafından
Çok zor ya şaka bi yana
0 oy
tarafından
Üniversite mezunuyum sağlıkçıyım 
(32,624 puan) tarafından
Sağlık güzel ya
0 oy
tarafından

İmam Hatip lisesi mezunuyum . Üniversitede  Gıda teknolojisi bölümü kazandım ama eşim bırakmadı kendisi öğretmen sende bir öğretmenlik kazan aynı yerde çalışırız dedi ama  bende çocuk olunca soğudum ve yapamadım sınava hazırlanmak zor geldi :angel:

(32,624 puan) tarafından
:) hayırlısı be gülümmm
tarafından
Aynen annelik en güzel meslek bence ❤️
0 oy
(84 puan) tarafından
İnşaat teknikerliğinden mezunum iki yıllık :D Hayat okulunda devam ediyoruz :D;D
(32,624 puan) tarafından
:D olsunkeee
0 oy
(7,701 puan) tarafından
Erciyes üniversitesi mezunuyum banka da çalıştım iki farklı oğlum için bıraktım şimdi de dükkan açtık eşime imalat ☺️ ama üzerime yaptı çalışıyorum ama çalışmıyorm işte karışık jsjsjsjs öyle
(32,624 puan) tarafından
:D  benim ikinci yokken sınava girdim kazandım ama öğrendikki hamişim olmamıştı kısmet
0 oy
(1,590 puan) tarafından
Lise çocuk gelişimi on lisans bankacılık ve sigorta lisans iktisat mezunuyum sonuç ev hanımı:D
(32,624 puan) tarafından
:D en zor meslek aslında
0 oy
(1,585 puan) tarafından
Diş giyim mezunuyum modelist yani :)
(32,624 puan) tarafından
Vaaaaayy :)
0 oy
tarafından
Muhasebeciyim   ama şuan anne olduğum için işimi yapmiyirum aslından eşimde çalışmamı istemiyir 5sene çalıştım yeter 
(32,624 puan) tarafından
:)  zormu muhasebe
tarafından
Yok bana göre kolay ama hesap icu kanunları takip edeceksin
0 oy
tarafından
saglik kurumlari isletmecigili ve kamu yonetimi hastanede calistim ama suan calismiyorum kamuyu evlenince bitirdim 
(32,624 puan) tarafından
Hayırlısı canım
0 oy
(20,156 puan) tarafından
Uyuyamadım....

Ankara Üniversitesi Türk Dili ve Edebiyatı mezunuyum bebeim. Öğretmenim çoğunuz bilionuz zaten gayrı 
(32,624 puan) tarafından
:D biliyoruz örtmenim iyiki doğmuşsun bu arada
(20,156 puan) tarafından
Tişikkirlerr çiçem ❤️
0 oy
(527 puan) tarafından
Dokuz Eylül üniversitesinde okuyorum hala ve 8 aylık hamileyim. Bitiremedim bir türlü bitecek gibi de durmuyor donduracam galiba 
(32,624 puan) tarafından
Hayırlısı hakkında canım
(527 puan) tarafından
Amin hepimiz için inşallah
0 oy
(2,018 puan) tarafından
Ondokuz mayis uni okul oncesi öğretmenliği mezunuyum 

Cocuk olunca isi biraktim

Aciktan sosyal hizmet okuyorum

Ayni zamanda polislige hazırlanıyorum mulakati gectim 1 tane kaldi nisanin sonunda, onuda gecersem polis adayi olacagim insallah 
(32,624 puan) tarafından
Ayy hadi inşallah  bin kere maşallah
(2,018 puan) tarafından
Insallah canim sagolasin :*
0 oy
(454 puan) tarafından
Klişe ama hayat okulundan canim ;)
(32,624 puan) tarafından
:D olsun klişe mılişe gerçek işte
0 oy
(3,550 puan) tarafından
Ankara Üni. Dil ve tarih coğrafya fak. Bati ve Latin dilleri bölümü mezunuyum 
(32,624 puan) tarafından
Harika
tarafından
Ya  hicret  levent hoca vardı  ihrac oldu  2015, gibiydi
(3,550 puan) tarafından
Hangi bölümden?
(3,550 puan) tarafından
Her bölümdeki her hocayı bilmiyorum sadece kendi bölümümdeki hocaları tanıyorum canım

İlgili sorular

0 oy
71 cevap 4,569 göst.
14 Eylül 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 142 göst.
3 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Oglummm (46 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 383 göst.
1 Aralık 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 619 göst.

Kategoriler


1,512,223 soru

24,666,428 cevap

367,008 kullanıcı

...