0 oy
2,607 göst.
Diğer kategorisinde (32,624 puan) tarafından
Ay merak ettim okullarınızı deyiverin gari :) ben üniversite mezunuyum ama 2 yıllık :) bi turizm bide büro yönetim okudum sonuç ev hanımlığı seneye inşallah özel koruma güvenlik sertifikası alıcam :) sizler ne okudunuz ne yapmak istiyosunuz sohbet olsun :) 

51 Cevaplar

0 oy
(903 puan) tarafından
Anneyim işte sadece yeter demi 
(32,624 puan) tarafından
:) artar bileee♥️
(903 puan) tarafından
Saol canisi
-Reklam-
0 oy
tarafından
Balıkesir Üniversitesi İnşaat Mühendisliği 
(32,624 puan) tarafından
:) müendiz olduğunu biliyorumkeee
0 oy
(1,034 puan) tarafından
İmam Hatip lisesi mezunuyum bnde silahlı özel güvenlik belgesi aldım ins bebekten snra alacam
(32,624 puan) tarafından
Aynen bende silahlı alcam inş
(1,034 puan) tarafından
İns cnm isim hazırdı ama hamile olunca gitmek istemedim iyiki gitmedim çok zor geçiyor
0 oy
(536 puan) tarafından
Ben lise mevzunuyum hemşirelik için çalışıyorum üni 
(32,624 puan) tarafından
İnşallah olur canım hayırlısıyla
0 oy
(2,676 puan) tarafından

Hitit üniversitesi işletme bölümü lisans cnm

Şuan ön muhasebeciyşm yarı zamanlı çalışıyorum ayrı yetten kosgeb danışmanlık yapıyorum proje yazıyorum pc muhasebe programları sertifikam var 
El becerim de iyidir istediyip de öremeywceğim yapamayacağım şey yoktur :)) 
(2,676 puan) tarafından
Saol kardeşim paşan napsın şimdi uyudu artık yavaş yavaş yanıma yatırmaya başladım kız ne güzel miş haa mis gibi koklayarak uyuyoruz :))
(32,624 puan) tarafından
:))) valla varya dünyanın en güzel duygusu koklamak ter koksunlar içime çekiyorum ooooh dötlerini yirim varya
(2,676 puan) tarafından
Aynen ya görsen heryerine öper koklarım büyüyünce öptrmez bu kadar :)) alıştırma yanına diyen çok ama olsun valla Bn bu anı çok bekledim alışsın ne olacak büyünce zaten yatmaz :)))
(32,624 puan) tarafından
Bakma sen onlara alışmaycaklarsa niye ana olduk. :)))
(2,676 puan) tarafından
Hay ağzın bal yesin demiii bacım haklısın biz anayız ana :)))
0 oy
(5,435 puan) tarafından
Marmara üniversitesi Türkçe öğretmenliği 2013 mezunuyum 
(32,624 puan) tarafından
Maşallah sana :)
0 oy
(117 puan) tarafından
Sağlık Meslek lisesi mezunuyum :)
(32,624 puan) tarafından
En iyi iş bulur bölüm :)
(117 puan) tarafından
Evet öyle ama durumum şu ki ikinci çocuğu beklemiyodum hiç iş ilanlarına faln bakıyorum eczane yardımcılığı tıbbi sekreterlik ve diş hekimi asistanlığı sertifikalarımı aldım sonuç su an 4 aylık hamileyim ınsllh çocuklarım biraz büyüsün çalışmaya başlıcam:)
(32,624 puan) tarafından
:))) hayırrlısı olsun
0 oy
tarafından
Lise sağlık ATT 

Üniversite İlahiyat bitti

Şimdi Arap dili 
(32,624 puan) tarafından
Hoaaay maşallaah :)
0 oy
(9,244 puan) tarafından
Hayat okulundan mezunum:D
(32,624 puan) tarafından
:D serseri stayla
0 oy
(1,104 puan) tarafından
Radyo televizyon sinema ve halkla ilişkiler mezunuyum şuan gazetecilikte kaydım var ama dondurdum aktif olarak yapıyordum mesleğimi şehir değişti bebek oldu işte yalan oldu 
(32,624 puan) tarafından
:) hayırlısı olsun canım
0 oy
(3,701 puan) tarafından
Orta okul 
okumadılar beni
(32,624 puan) tarafından
:D ne diyin gı
(3,701 puan) tarafından
Yanlış yazmışım :) ortaokul mezunuyum dahası yok okutmadı  babam
(32,624 puan) tarafından
Sağlık olsun hayırlısı böleymiş canım

İlgili sorular

0 oy
71 cevap 4,569 göst.
14 Eylül 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 142 göst.
3 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Oglummm (46 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 383 göst.
1 Aralık 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
9 cevap 619 göst.

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...