0 oy
564 göst.
Yemek-Tarifler kategorisinde tarafından

Gözleme yapmak için alsammı düyorum kullanışlı olur mu acaba kullanan var mı memnun musunuz tavsiye eder misiniz yoksa tüplü olanlar mı iyi olur

image

4 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ay bunu bende merak ediyorum
tarafından
Tavada zor oluyor ya
tarafından
Yok mu ya alip bi kullanan
tarafından
Kullanan yok galiba
-Reklam-
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Kız boşa para verme normal tavada yap ben öle yapiyorum çok güzel oluyo
tarafından
Bende öyle yapıyorum ama büyük değil tavam o yüzden zor oluyor
0 oy
(2,263 puan) tarafından
Kullanışlı olmuyor hiç tavsiye etmem tavada daha pratik 
tarafından
Teşekkür ederim canım
0 oy
(5,483 puan) tarafından
Ben büyük dökümleri tavsiye ederim çok güzel pişiriyor. Bu çok yer kaplar evde. Bi de çok gaz tüketir bence
tarafından
Döküm tepsi mi
(5,483 puan) tarafından
Yok canım döküm gözleme tavası yaz netten çıkar

İlgili sorular

+1 oy
4 cevap 513 göst.
0 oy
4 cevap 239 göst.
18 Kasım 2021 Diğer kategorisinde Duru. F. 12354 (4,734 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 347 göst.
28 Temmuz 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Naciyeeee (724 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 886 göst.
18 Ağustos 2020 Diğer kategorisinde Mersinli33 (487 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,675 soru

24,672,174 cevap

367,321 kullanıcı

...