0 oy
776 göst.
Diğer kategorisinde (1,169 puan) tarafından

Kızla sabah 8 buçukta mesaj geldi kargonuz teslim edilmek üzere yola çıktı diye dene bunuya baktım hala hazırlanıyor diyor. Neyse çok şükür alabildim kutumu :D

image


7 Cevaplar

0 oy
tarafından
Hayırlı olsun canım güle güle kullan
(1,169 puan) tarafından
Sağolasın kuzum
-Reklam-
0 oy
(5,822 puan) tarafından
Buna bi merak salmayan benmiyim ya :D
(544 puan) tarafından
Yanlız değilsin
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Güle güle kullan☺️
(1,169 puan) tarafından
Teşekkür ederim :))
0 oy
(2,169 puan) tarafından
O manadan bana da gelmişti hâlâ duruyor hiç mama vermedim 2 yaşinda nsl vercem onuda bimiyrm sen vercekmisin o mamayı cnm 
(1,169 puan) tarafından
Bilmiyorum ki canım benim kızımda biberonla içmez bişey kaşık mama şeklinde veriliyor mu ki
(2,169 puan) tarafından
Hiçbir fikrim yok bulen kullanan biri çıksında bilgilendirsn bizi
0 oy
tarafından
Güle güle kullan 
(1,169 puan) tarafından
Sağol kuzum
0 oy
(1,106 puan) tarafından
Canım benim ki de dağıtma cıktı diyor daha gelmedi hayırlı olsun güle güle kullan canim
(1,169 puan) tarafından
Gelir inşallah kuzum sende güle güle kullan
(1,106 puan) tarafından
Sağol canım inşallah
0 oy
(8,852 puan) tarafından
Ayy bnada çıksın :( nezman dır üysein canım
(1,169 puan) tarafından
Ben geçen yık üye olmuştum bi kutuyu kaçırdım bu yıl başka hesapla hesap açtım mart kutusu çıktı işte

İlgili sorular

0 oy
18 cevap 697 göst.
26 Ocak 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
15 cevap 648 göst.
23 Mayıs 2026 Güzellik-Bakım kategorisinde Pinkfloyd (986 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 333 göst.
0 oy
5 cevap 279 göst.

Kategoriler


1,512,363 soru

24,668,252 cevap

367,115 kullanıcı

...