Merhabalar , ilk gebeliğim, babybjörn almak istiyorum . Motor gelişimi için iyi diyolar . Kullanıp memnun kalan var mıydı acaba ?
imkanin varsa al bence. yurtdisinda cok kullaniliyor boyle seyler. benim olaydi catir catir yerdim parayi valla evladina aliyorsun sonucta bence bayaa oyalar bebisi. youtube bak videosu vardir illa izle ya da yorum oku
1,512,184 soru
24,666,033 cevap
366,979 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın