0 oy
312 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Tok yazıyor üstünde ama şuan tansiyonum yüksek ve hicbirsey yemek istemiyorum midem kötü ilacı icsem birşey olurmu

1 cevap

+1 oy
tarafından
Ic canım yuksekse bırsey olmaz 
tarafından
Insallah gecer canın
tarafından
Geçmiyor abla 1 ay oldu
tarafından
Hamilelikte kaynaklı o zaman canım kac hafatalıksın
tarafından
10 haftalık ama ilacda dusurmuyor
tarafından
Enteresan canım ya hamuleukten olabılır
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 214 göst.
1 Eylül 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Hersey-nasip (369 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 277 göst.
30 Ocak 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 477 göst.
15 Ocak 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 156 göst.
3 Nisan 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Muge (149 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...