0 oy
277 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
midem çok bulanıyor boynum ağrıyor boyun düzleşmesi var. iyi gelen bir hap falan var mi ya

4 Cevaplar

0 oy
(187,462 puan) tarafından
hacamat yaptir hemen kimyasal haplari kullanma ayda 1 kez 3 ay sumnet gunleri hacamat yaptir
tarafından
ben kalça iğnesi yaptıramiyorum.baci onu nasıl yaptırırım :D
(187,462 puan) tarafından
hissetmiyosun once bi masaj yapiliyo inan rahatliyon hic bisi hissetmiyon hissetsen ben yaptirmam
-Reklam-
0 oy
(419 puan) tarafından
Bende de aynı sorun var ve allah canımı alıyor o ağrı başladığında bir ay geçmiyor doktorum dexofen verdi çok çabuk etki ediyor başka hiçbir ilaçta çare bulamamıştım şimdi gebelikten dolayı o ağrıyı mecbur çekiyorum ama gebelik yoksa doktoruna danılıp kullanabilirsin canım
0 oy
(1,169 puan) tarafından
Ben 14 yaşımdan beri çekiyorum ortopedik yastık kullanmalısın öncelikle kas gevşeticiler bende pek işe yaramaz. Hacamat önerdiler banada hep ama yaptırmadım. Sıcak havlu koy boynuna yada kas gevşetici merhem al 
0 oy
tarafından
Benimde boynum agriyo tutuluyo bugunde tutulmus bogazimda agriyo sag tarafi ondanmi kaynaklaniyor acaba 

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 247 göst.
0 oy
1 cevap 170 göst.
0 oy
2 cevap 247 göst.
+1 oy
6 cevap 419 göst.

Kategoriler


1,512,750 soru

24,673,348 cevap

367,397 kullanıcı

...