KIZLAR ERKEK BEBEĞİM OLACAK HASTANE ÇIKIŞI BATTANİYESİNİ KENDİM YAPTIM
BENEKLİ ALDIM UMARIM ABARTI DEĞİLDİR
Çok güzel canım gülerek kullanın inşallah yalnız o iç zıbın yerine ilk doğduğunda göbek bağı olduğu için ona uygun atlet olmuyor mu zıbın değilde bence birde onu ekle canım
Çokta güzel annesi bende bunlardan alaçam abartı yaşasın abartııı
1,512,781 soru
24,673,712 cevap
367,414 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın