Burdan da özür dilerim anne olmayı dört gözle bekleyen kadınlardan ben postu açarken kendimde değildim biraz teselli bulmak istedim yıkıktım ve direk anı yazdım ve postu açtım bu yüzden linç yemeğe hakkım yok.
Neyle korunuyordun canım. Allahın takdiri yapacak bişey yok
Allah onu verdiyse sabrınıda verir annesi sağlıkla doğsun inşallah
1,512,256 soru
24,666,864 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın