0 oy
341 göst.
Diğer kategorisinde (67 puan) tarafından
Bugün değişik bir rüya gördüm. Şuan gerçekte 12 haftalık hamileyim. Rüyamda üçüz bebeğim oluyor. 2 si erkek 1 i kız ve benim sancim falan hicbirseyim yok. Sadece sarı renkte nisanım geliyor ve ağrısız şekilde bebekleri ayakta pes peşe doğuruyorum.  Aynı anda bir ebe de doğum yapıyor ve o da ayakta yapıyor. Ebe sadece bebeklerimi alip kordonu kesip giydirip koyuyor doğumumu tek basima tamamlıyorum.cok güzel bir rüyaydı. Sanki karşımdakini gerçekten doğurdum. Rahatlamıştım. Ama rüyaymış. Karnimda tek bebek ama üçüz  niye. Rüya yorumlayan biri varsa yorumlayabilir mi? :)

1 cevap

0 oy
(5,109 puan) tarafından

Heralde 3 çocuğun olacak 2 erkek 1 kız :)

Salladım tamamen Allah hayırlara çıkarsın canım:)

(5,109 puan) tarafından
Cinsiyetleri ne canım Allah bağışlasın
(67 puan) tarafından
2 kızım var bunu bilmiyorum amin canım inşallah:)
(5,109 puan) tarafından
Demekki bu bebek erkek olucak:)
(67 puan) tarafından
Hadi Allah soyletmis olsun canım ;)) sağlıkla gelsin kuzum
(5,109 puan) tarafından
İnşallah cnim
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 741 göst.
4 Haziran 2019 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 294 göst.
16 Kasım 2022 Diğer kategorisinde ZelihaAytac (1,319 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 417 göst.
4 Nisan 2024 Aile & Aşk kategorisinde Bahar_6565 (154 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 378 göst.
28 Ocak 2021 Diğer kategorisinde Fatma41 (85 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,709 soru

24,672,859 cevap

367,364 kullanıcı

...