0 oy
382 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (2,187 puan) tarafından
Kızlar 18 aylık bir kızım var. Bazı kelimeleri tam söylüyor. Baba, anne, kedi, hav, gel, Hayri, çiçek gibi gibi.

Ama mesela bir resim hayvan gösteriyorum ya da kelime sadece başını söylüyor. Balık değil de Ba diyor mesela hep başları. Bu sonradan düzelir değil mi. Geç konuşmasına işaret değil dimi

5 Cevaplar

0 oy
(9,244 puan) tarafından
Bence çok normal 
(2,187 puan) tarafından
Sevindim öyleyse :)
-Reklam-
0 oy
tarafından
Kizin daha kucuk bence normal yarim soylemesi
(2,187 puan) tarafından
Anladm canım teşekkürler
0 oy
(187,421 puan) tarafından
hayri kim kiz
(2,187 puan) tarafından
Rafadan tayfa var TRT çocukta Hayri karakterine bayılıyor :d çocuk ana babasının adını bilmiyo Hayri diyo :d
0 oy
(2,321 puan) tarafından
Şuan çok normal
(2,187 puan) tarafından
İçim rahatladı
0 oy
(14,709 puan) tarafından
Aynısını oğlum da yaptı konuşma geriliği olabilir diye çok korktum ama son bir aydır düzeldi canım sende korkma mesela balık dediğin de ba diyorsa hecele ba lık diye oda tekrar ede ede öğrenir
(2,187 puan) tarafından
Tamam canım teşekkürler

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 281 göst.
28 Haziran 2024 Diğer kategorisinde Su1880 (196 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 372 göst.
20 Temmuz 2022 Diğer kategorisinde Hiros4434 (751 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 699 göst.
19 Nisan 2022 Aile & Aşk kategorisinde Oznur13 (73 puan) tarafından soruldu
0 oy
12 cevap 806 göst.
27 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,298 soru

24,667,297 cevap

367,059 kullanıcı

...