Benim ayak küçük parmağımda vardı tavuk popisi deniyo ( diger türlüsünü yazsam yıldızlı olcak ) ondan deniyo , bizim komşunun kızı kitap dolu çantasını o ayağımın üzerine sert bıraktıydı o ara evde yakı bandı vardı parmağım kanadı diye onu yapıştırdık bayaa yaktı ama daha da çıkmadı , başka komşu da içini oyup limon la tuz basıyordu onunda geçti
1,512,712 soru
24,672,868 cevap
367,365 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın