0 oy
220 göst.
Diğer kategorisinde (6,466 puan) tarafından
Şu kutu sütleri kullanıpta bebegine kilo ypan var mi

5 Cevaplar

0 oy
(707 puan) tarafından
Devam sütü tavsiye etmem normal inek sütüne geçiş yap eğer 1 yaş geçtiyse ve kilo alsın diye çok uğraşma zamanla alıt 
-Reklam-
0 oy
(2,365 puan) tarafından
Ben toz şeklinde  olan devam sütünden veriyorum 17 aylık olacak bir ay sonraya süte geçiş yapacam artık:)
0 oy
(49,836 puan) tarafından
Verdim de çok değil inek sutune geçtim hemen
0 oy
tarafından
Cnm benim çocuğum değil ama akrabanın çocukları sürekli süt içerlerdi çocuklarda çok kansızlık ve demir.eksikligi oldu doktor hemen sütü kesti kararında ver.veriyorsanda
0 oy
tarafından

Aslında pek iyi değil diyolar bende devam sütü kullanıyorum a101 den alıyorum bıraktırmaya uğraşıyorum 

İlgili sorular

+1 oy
4 cevap 233 göst.
7 Mart 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 517 göst.
29 Haziran 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 518 göst.
12 Şubat 2024 Aile & Aşk kategorisinde Nevbahar21 (634 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 489 göst.
23 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Sudenaz (224 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,808 soru

24,674,071 cevap

367,434 kullanıcı

...